اگر هنگام ارسال لیست بیمه به شعبه یک یا دو کارمند حق بیمه شان اشتباه ارسال شود (کمتر یا بیشتر) آیا راهی برای ویرایش یا جبران خطا هست؟
تجربه شخصی من در مراجعه به شعبه 25 تامین اجتماعی:
در صورتی که لیست بیمه رو اشتباه رد کنیم که معمولا خطا در ثبت ارقام می باشد .باید به واحد دریافت مراجعه کیم وعلت خطا رو توضیح دهیم در صورتی که واحد دریافت پذیرفن باید در سربرگ شرکت علت خطا توضیح داده شود و با مهر وامضا مدیر عامل به همراه سی دی لیست بیمه به واحد دریافت تحویل دهیم تا برای رفع خطا اقدام کنند . درصورتی که از تاریخ ارسال گذشته باشد شامل جریمه شده و هیچ گونه دلیلی مورد قبول نمی باشد .