اگر هنگام ارسال لیست بیمه به شعبه یک یا دو کارمند حق بیمه شان اشتباه ارسال شود (کمتر یا بیشتر) آیا راهی برای ویرایش یا جبران خطا هست؟
بنده هم یکبار به این مشکل خوردم و برای حلش مراحل زیر را طی کردم
شما میتوانید با مراجعه به کارگزار همان شعبه درخواست تهیه cd بدهید و اگر خودتان میتوانید cd را تهیه کنید بعد از اینکه کارگزاری cd را تایید کرد درخواست خود را مبنی برعلت اشتباه در ارسال لیست و در سربرگ شرکت به انضمام تکمیل فرم خلاصه وضیت صورت دستسمزد ( که فرم مذکور را میتوانید از کارشناس درآمد خود تهیه کنید ) به شعبه مربوطه مراجعه و مدارک را تحویل واحد دریافت یا کارشناس درآمد خود دهید درصورت تایید لیست شما اصلاح خواهد شد البته لازم به ذکر است که شما مشمول جریمه مربوطه میشوید اما لیست شما اصلاح خواهد شد .