پرداخت بیمه تکمیلی که هر ماه از حساب کارمندان کسر میشود آیا در زمان انعقاد قرارداد باید به شکل زیر سند بزنیم که در حساب معین بیمه تکمیلی کارکنان و سپس به تفصیل اسامی تمامی کارکنان بیایم و سهم هر کارمند بابت بیمه اختصاص بدیم:
معین : بیمه تکمیلی کارکنان
تفصیل : کارمند ۱ = ۱۰۰ ، کارمند ۲ = ۱۰۰ و ….
یا اینکه میتونیم در همون ابتدا مبلغ کل قراراداد در حساب معین بیمه تکمیلی کارکنان بنویسم و دیگه به تفکیک تفصیل کارکنان انجام ندیم و در زمان پرداخت حقوق فقط یک رکورد به نام بیمه تکمیلی کارکنان بستانکار کنیم
بهتر است که در حساب تفصیلی ثبت نمایید .
از آنجا که مبلغ بیمه پرسنل متفاوت می باشد در صورتی که مبلغ بیمه ایشان را در حساب تفصیل ثبت نکنید نگهداری مانده حساب افراد به مشکل خواهد خورد .
در صورتی که تعداد پرسنل شما زیاد می باشد و ثبت این تعداد پرسنل در حساب تفصیل برای شما مشکل می باشد می توانید حساب بیمه تکمیلی را در سطح معین نگهداری کنید و از یک فایل اکسل برای نگهداری مانده پرسنل کمک بگیرید .