مراجعه به واحد بازرسی تامین اجتماعی و یا شکایت در اداره کار چاره حل مسکل می باشد .
فرد مزبور می تواند به واحد بازرسی سازمان تامین اجتماعی مراجعه و تقاضای بازرسی از کارگاه را نماید ، پس از مراجعه بازرس به شرکت شخص با اعلام تاریخ آغاز به کار و مبلغ حقوق دریافتی خود به بازرس تامین اجتماعی ، گزارش بازرسی به واحد درآمذ تامین اجتماعی ارجاع و برای کارفرما اعلام بدهی می شود و کلیه سوابق شخص از روزی که در آن شرکت مشغول به کار بوده در سوابقش منظور می گردد .
همچنین با شکایت به اداه کار و ارائه مدارکه مثبته ای همچون فیش حقوق ، پرینت واریز حقوق به حساب بانکی فرو می تواند حق بیمه سوابق کارکرد خود را از کارفرما مطالبه نماید .
۱۳۹۷-۱۲-۰۳