1

پرداخت بیمه تکمیلی که هر ماه از حساب کارمندان کسر میشود آیا در زمان انعقاد قرارداد باید به شکل زیر سند بزنیم که در حساب معین بیمه تکمیلی کارکنان و سپس به تفصیل اسامی تمامی کارکنان بیایم و سهم هر کارمند بابت بیمه اختصاص بدیم:

معین : بیمه تکمیلی کارکنان

تفصیل : کارمند ۱ = ۱۰۰ ، کارمند ۲ = ۱۰۰ و ….

یا اینکه میتونیم در همون ابتدا مبلغ کل قراراداد در حساب معین بیمه تکمیلی کارکنان بنویسم و دیگه به تفکیک تفصیل کارکنان انجام ندیم و در زمان پرداخت حقوق فقط یک رکورد به نام بیمه تکمیلی کارکنان بستانکار کنیم

Answered question