1

با سلام و خسته نباشید.

در سازمان خصوصی در یک سیستم حسابداری برای همه کارمندان اسناد مربوط به حقوق ثبت می شوند، حال خود رئیس سازمان چی؟ برای درآمدش چه سندی میخوره؟

در آخر سال حساب خلاصه سود و زیان به حساب سود و زیان انباشته بسته می شود، آیا همین مبلغ سودی هست که شامل رئیس سازمان شده؟

منظورم اینه که برای همه حقوق و … در نظر گرفته شده است و همه هزینه ها و .. هم ثبت شده، درآمد خود رئیس سازمان چطوری میشه آخه مثل کارمندا نیست که هر ماه یه حقوق ثابت بگیره و براش سند بزنیم.

ممنون میشم راهنمایی بفرماید.

Answered question