1

هزینه حملی که خریدار کالا به حساب ما واریز میکنه تا هزینه حمل در مبدا توسط ما پرداخت و ارسال بشه که هیچ سودی از این بابت برای شرکت نداره میتونیم ابتدا به صورت درآمد سند بزنیم یعنی بانک ( بد ) درآمد ( بس ) و بعد سند هزینه را بزنیم یا اینکه از همون اول بدون اینکه سند درآمد بزنیم ببریم تو هزینه ؟

وقتی یک محصولی خرید میکنیم و فروشنده فاکتور فروش صادر میکنه ما هم در سیستم حسابداری فاکتور خرید میزنیم. آیا در زمان ارسال معاملات فصلی علاوه بر فاکتور فروش اون فاکتور خریدی که خودمون صادر کردیم هم باید ارسال کنیم یا فقط فاکتور فروش کفایت میکنه؟

Edited question