من دفاتر قاونی سال ۱۴۰۳ را میخواهم پلمپ کنم که در آخرین مرحله نیاز به امضای الکترونیک دارد
چظور می توان امضای الکترونیک را انجام دهم ؟
برای امضای الکترونیکی دو روش زیر میتوان عمل کرد :
- روش آنلاین و استفاده از گوشی هوشمند به عنوان توکن و دانلود نرم افزار کلید ثبت
- روش حضوری و دریافت توکن سخت افزاری از سازمان ثبت املاک
برای روش اول که راحت تر و کم هزینه تر می باشد کافیست نرم فزار کلید ثبت را از لینک ذیل دانلود کرده و شروع به انجام مراحل ثبت امضای دیجیتال کنید .
مراحل خرید گواهی امضای الکترونیک و انجام امضای الکترونیک
- ابتدا نرم افزار کلید ثبت را دانلود کنید
- به محل دانلود رفته شروع به نصب برنامه کلید ثبت کنید
- بعد از ورود به برنامه نصب شده دسترسی های لازم را به برنامه بدهید هر سوالی پرسید دسترسی را بدهید
- کدملی و شماره همراه متقاضی را وارد کنید
- کد احراز هویت که برای شما ارسال شد را وارد و گزینه فعالسازی را انتخاب کنید
- در این مرحله باید رمز کاربری و رمز مدیریتی تعریف کنید حتما جایی یادداشت کنید
- بعد از آن بازنشانی و گزینه متوجه شدم را انتخاب کنید
- مشخصات هویتی را وارد کنید و تیک اطلاعات را خواندم را بزنید
- مبلغ بیامن شده را از طریق همان لینک پرداخت کنید
- احراز هویت چهره و شروع فرآیند ا انتخاب کنید و دکمه تایید را بزنید
- گزینه صدور گواهی را انتخاب و رمز کاربری خود را به درستی وارد کنید
- وارد ثبت من شوید و کد ملی و سپس گزینه دریافت رمز پویا را انتخاب کرده و وارد صفحه ثبت من شوید
- روی زنگوله بزنید و سند را انتخاب و امضای سند را را کلید کنید
- رمز کاربری و تایید و تایید امضا را انجام دهید در این مرحله فرایند امضای دیجیتال به اتمام میرسد
پس از خرید امضا می بایست جهت تکمیل فرایند پلمپ دفاتر و درج امضا الکترونیک سامانه ثبت من شوید .