1

اگر هزینه های ماده ۱۳۷ و ۱۶۵ مربوط به اشخاص حقیقی گروه اول را در دفاتر ثبت نکنیم و در زمان ارسال اظهارنامه از طریق سایت این هزینه ها را در آیتم مربوط به خودشان در سیستم ثبت کنیم و مدارک مربوط به هزینه های این ۲ ماده را در زمان اعلام تحویل اسناد به همراه دیگر اسناد و مدارک و دفاتر به اداره دارایی تحویل بدهیم آیا امکان دارد که این هزینه ها را به دلیل اینکه در دفاتر ثبت نشده از ما پذیرفته نشود؟ ( دلیل این کار از بابت پرسیده شده که چون اگر این هزینه ها در دفاتر بنویسیم دیگر نباید در زمان ارسال اظهارنامه از طریق سایت مجدد این هزینه ها در آیتم مخصوص خودشان وارد کنیم چون در این صورت انگار  ۲ بار هزینه اعمال شده)

اگر اظهارنامه خودمان در موعد مقرر ارسال و اسناد و مدارک را هم تحویل دهیم اما دفاتر را تحویل ندیم ، بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۴۶ مکرر که شرط اعمال معافیت ( ارائه اظهارنامه، دفاتر و یا اسناد ) دانسته در این صورت معافیت ماده ۱۰۱ برای ما لحاظ نخواهد شد؟

Edited question