سلام وقت بخیر
یکسری از پرسنل بهمن تسویه حساب شدن و تعدیل ،
ولی دو نفره تا پایان اسفند مشغول به فعالیت هستن
الان لیست مالیات عیدی رو ارسال کنم یا در فرورین ۱۴۰۱ ؟
هر زمانی که تسویه حساب مزایای پایان کار پرسنل را پرداخت می نمایید می بایست در لیست بیمه و مالیات حقوق همان ماه مبالغ را اعلام نمایید و درست نمی باشد که این امر را به پایان سال موکول نمایید .
به طور مثال زمانی که تسویه حساب پرسنل در بهمن ماه انجام می شود در لیست بیمه و به عنوان مزایای غیر مشمول مبلغ عیدی و سنوات را اعلام فرمایید .
همچنین در لیست مالیات خقوق بهمن نیؤ نسبت به ثبت مزایای پایان سال اقدام فرمایید .
در برنامه مالیات بر حقوق از عیدی و مزایای پایان سال و بازخرید مرخصی و سنوات اقدام به ثبت اطلاعات می نماییم .