852 نمایش ۱۴۰۱-۰۴-۲۸قوانین و تکالیف مالیاتی 1 فریبا ربیعی نژاد34 ۱۴۰۱-۰۴-۲۹ 0 نظر با سلام اگه پرداخت اضافی مربوط به چند ین ماه بشه یعنی من باید مالیات حقوق رو چند ماه صفر بزنم ؟؟ رضا مهرپویا Edited question ۱۴۰۱-۰۴-۲۸ 1 پاسخ افراد فعالتعداد رایجدیدترینقدیمی ترین 0 رضا مهرپویا16.68K ارسال شده در ۱۴۰۱-۰۴-۲۹ 0 نظر شما اگر اضافه پرداختی مالیات شما چندین ماه شما رو پوشش می دهد ، می توانید چندین ماه را بدون پرداخت مالیات لیست خود را ارسال نمایید . اشتراک گذاری این مطلب : ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید سوالات تصادفی پایه سنوات مزد سال ۹۸ پایه سنوات سال ۹۸ چقدر میباشد و به چه شرطی پرداخت میشود ؟ اعظم حسامی ثبت حسابداری قرارداد بیمه تکمیلی قرارداد تکمیل درمان با شرکتی منعقد گردیده ولی پرداخت آن ماهیانه پس از پرداخت حقوق انجام میشود ولی شرکت بیمه […] علویه حسینی نحوه محاسبه مرخصی نحوه محاسبه تعداد روزهای به مرخصی رفته کارمندی که ۵ روز در هفته کار شنبه تا سه شنبه ( ۹ […] علیرضا رحمتی دستمزد ایام بیماری در صورتی که شخص بیمار شود حقوق و دستمزد ایام بیماری چگونه محاسبه می شود ؟ پویا نحوه محاسبه مالیات حقوق پنج میلیون تومان سلام خسته نباشید حقوق دریافتی من ماهی۵میلیون است پایه حقوقم۲۶۵۰۰۰۰است میشه بگید چه قدر مالیات بهش میخوره ممنون رسول هیئت های رسیدگی مالیاتی با سلام .. در خصوص اشخاص حقوقی ، نحوه اعتراض به برگ تشخیص به کدام هیئت است؟ در واقع منظورم […] فائزه بابادوست سند حسابداری پاداش اعضای هیت مدیره سلام وصبح بخیر خوب هستید؟ ما ۳نفر اعضاء هیئت مدیره داریم که سهامداران اصلی هستند.اخر سال امدند به رییس۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال و […] لیلا ماندنی سند حسابداری دریافت قرض برای شرکت با سلام در صورتی که بخواهیم مبلغی را از شخصی برای شرکت قرض بگیریم و بعدا به آن شخص پس […] مهدی مجتبایی رسیدگی به حسابهای بانکی در رابطه با رسیدگی به حسابهای بانکی توضیح دهید که چه حسابهایی مورد بررسی قرار می گیرد ؟ شبنم شیخ فاکتور رسمی فاکتور رسمی مورد تایید دارایی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ ندا نوری پیشنهاد کتاب استاندارد سی و هفت حسابداری پیشنهاد مقاله نحوه تدوین بودجه در شرکت تولیدی