پرسش و پاسخ حسابداری 545 Questions
آیا مجوز هایی که از سازمانهای مختلف برای دایر کردن مشاغل دریافت میکنیم مانند مجوز را اندازی مرکز مشاوره و […]
برای محاسبه اضافه کاری مدام دچار اشتباه می شوم پرسیدم میگویند مزد مبنا تقسیم بر ۱۹۲ و ضرب در ۱.۴ […]
برای ثبت نام اشخاص حقوقی اجاره نامه ملک از چه تاریخی باید ثبت شود؟
من یه شرکت درمنطقه ۱۳ شرق تهران دارم… برای ثبت نام مالیاتی به کدام یک از اداراه مالیاتی شرق تهران […]
اگر در مورد خدماتی که شرکتهای دیگر برای ما انجام میدهند که شامل ارزش افزوده است به ما قرارداد کار […]
در سامانه مالیات بر درامد حقوق در قسمت خلاصه لیست جمع حقوق و مزایای نقدی را نشان نمیدهد … باید […]
در نرم افزار تامین اجتماعی حقوق ماهانه + مزایای مشمول (۱/۹۰۰/۰۰۰) شامل حق بیمه هست .آیا مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ریال هم باید […]
بنده یک حساب ارزی در چین دارم و در ایران ارز خرید و فروش می کنم و به همین مراتب […]
سلام در خصوص گزارشات فصلی اگر در رابطه با یک خرید من در فصل پاییز گزارش را ارسال کنم ولی […]
تا چه مدتی می بایست اسناد حسابداری و دفاتر قانونی را بایگانی کرد ؟
برای صدور فاکتور فروش کالا چند نوع صورتحساب وجود دارد و آیا همه اشخاص مطابق نمونه ماده ۱۶۹ صورتحساب صادر […]
برای تشکیل پرونده مالیاتی چه باید کرد ایا باید به صورت حضوری مراجعه کرد یا امکان تشکیل پرونده به صورتی […]
ایا مبلغی که به عنوان رهن از سوی مستاجر به موجر پرداخت می شود مشمول مالیات می شود ؟
لطفا با مثال توضیح دهید اگر شرکتی در نحوه محاسبه استهلاک از یک روش مانند خط مستقیم استفاده کند و […]
شرکت ما کالاهایی را به صورت امانت دریافت و همینطور به صورت امانت به دیگر شرکتها واگذار میکند. نحوه ثبت […]
برای اعتراض به اوراق قطعی مالیات در کمیسیون ماده ۲۵۱ چگونه باید عمل کرد؟