1

با سلام

شرکت ما یه شرکت سهامی عام در شرف تاسیس هست . هزینه های قبل تاسیس در زمان مجمع موسس به میزان a ریال تصویب شد اما تا زمان ثبت شرکت این هزینه ها اضافه شده و شده a+b ریال … این هزینه اضافی که عمدتا شامل هزینه پرسنل هست رو تحت چه عنوانی ثبت کنم؟

البته میدونم این قسمت تصویب نشده باید هزینه جاری باشه . اما مشکل اینجاست که نمیتونم هزینه پرسنلی بزنم چون این پرسنل توسط شرکت هلدینگ استخدام شدن و قرارداد با اون شرکت بسته شده و فقط محل خدمت پرسنل اینجاست و این هزینه ها تو حساب فیمابین نگه  داری میشه . برای همین بزنم هزینه قرارداد خدمات یا پرسنلی برای دارایی و بیمه و … مشکل ساز خواهد شد

Answered question