با سلام و عرض ادب
اگر مالیات عیدی و پاداش پایان سال پرسنل صفر باشد باز هم باید لیست مالیات عیدی ارسال شود؟
و اگر ارسال نشده بود در اردیبهشت ماه ارسال شود؟؟
تحت هر شرایطی مبلغ عیدی پرسنل می بایست در لیست بیمه و مالیات حقوق ارسال شود .
توجه داشته باشید که علاوه بر لیست مالیات حقوق مبلغ عیدی و یا سنوات یا بازخرید مرخصی می بایست در لیست بیمه نیز ارسال شود .
این موارد در لیست بیمه در ستون جمع مزایای مشمول و غیر مشمول درج می شود .
در خصوص لیست مالیات نیز توجه داشته باشید چه این موارد مشمول مالیات باشد و یا اینکه مشمول مالیات نباشند می بایست در لیست مالیات بر حقوق پرسنل قید شوند .
برای ارسال لیست عیدی نیاز به ارسال لیست جداگانه نمی باشد و ر هر ماهی که مبلغ عیدی را پرداخت می نمایید در لیست همان ماه و در ستون مربوط به عیدی مبلغ عیدی را اظهار نمایید .
با توجه به اینکه مبلغ عیدی مربوط به سال گذشته می باشد اظهار |آن در لیست اردیبهشت منطقی نمی باشدو بهتر است که لیست اسفند سال گذشته را اصلاح نمایید .