در صورت خطا در اطلاعات لیست بیمه ارسال و تایید نهایی شده امکان اصلاح خطا بر روی سامانه تامین اجتماعی وجود ندارد .
برای اصلاح اشنباهات به وجود امده تنها با مراجعه به واحد درآمد سازمان تامین اجتماعی و پیش از اتمام موعد قانونی فرصت وجود دارد .
در هنگام مراجعه به واحد درآمد سازمان تامین اجتماعی می بایست یک رونوشت مهر و امضا شده از لیست اصلاحی و یک حلقه سی دی از لیست اصلاح شده همراه داشت .
قبول لیست اصلاحی منوط به نظر واحد درآمد می باشد و با توجه به اینکه لیست بیمه توسط کارفرما تایید نهایی گردیده سازمان تامین اجتماعی در پذیرفتن یا رد لیست اصلاحی مختار می باشد .
مطابق ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی تا آخرین روز ماه بعد می باشد .
۱۳۹۹-۱۱-۲۵
در صورت خطا در لیست بیمه به واحد دریافت باید مراجعه کنیم.درصورتی که اشتباه رو پذیرفتن… طی نامه رو سربرگ شرکت و قید خطا در نامه با سی دی لیست بیمه به واحد دریافت تحویل میدهیم تا خطا را اصلاح کنند