اگر هنگام ارسال لیست بیمه به شعبه یک یا دو کارمند حق بیمه شان اشتباه ارسال شود (کمتر یا بیشتر) آیا راهی برای ویرایش یا جبران خطا هست؟
در صورت خطا در اطلاعات لیست بیمه ارسال و تایید نهایی شده امکان اصلاح خطا بر روی سامانه تامین اجتماعی وجود ندارد .
برای اصلاح اشنباهات به وجود امده تنها با مراجعه به واحد درآمد سازمان تامین اجتماعی و پیش از اتمام موعد قانونی فرصت وجود دارد .
در هنگام مراجعه به واحد درآمد سازمان تامین اجتماعی می بایست یک رونوشت مهر و امضا شده از لیست اصلاحی و یک حلقه سی دی از لیست اصلاح شده همراه داشت .
قبول لیست اصلاحی منوط به نظر واحد درآمد می باشد و با توجه به اینکه لیست بیمه توسط کارفرما تایید نهایی گردیده سازمان تامین اجتماعی در پذیرفتن یا رد لیست اصلاحی مختار می باشد .
مطابق ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی تا آخرین روز ماه بعد می باشد .
در صورت خطا در لیست بیمه به واحد دریافت باید مراجعه کنیم.درصورتی که اشتباه رو پذیرفتن… طی نامه رو سربرگ شرکت و قید خطا در نامه با سی دی لیست بیمه به واحد دریافت تحویل میدهیم تا خطا را اصلاح کنند