عرض سلام و ادب.صورتهای شرکت ما به میلادی است بنابراین پایان سال آن دوماه پیش بوده که متوجه شدم مالیات حقوق ماه آخرمبلغ ۳۰هزارتومان کمترپرداخت شده است(اشتباه ثبتی درسایت دارایی)ولی از حقوق پرسنل صحیح کسرشده است به همین دلیل به این میزان درحسابها اختلاف ایجاد شده است( اختلاف در سر فصل حساب بانک با مالیات پرداختنی که باید پوآنته شود ). سوالم این است با توجه به اینکه هنوز حسابهایمان را نبسته ایم و امکان صدورسند اصلاحی را داریم ، آیا میتوانیم برگه اصلاحی درسایت دارایی را به میزان همان ۳۰ تومان ثبت و پرداخت نماییم یا حتما باید کل برگه مالیاتی اصلاح شود؟
نیازی به اصلاح کل برگه مالیاتی نمی باشد و شما می توانید به میزان ۳۰ تومان مبلغی که کمتر پرداخت شده قبض جدید صادر و پرداخت نمایید تا مغایرت حساب ها حل شود
در سامانه سازمان امور مالیاتی امکان ثبت و ایجاد قبض برای مبلغ ۳۰ هزار تومن را دارید و می توانید مبلغ مالیاتی را مالیات حقوق قرار داده و نیاز به نام پرسنل ندارید.
خیلی سپاسگزاراز پاسختون. فقط یه سوال دیگه فرمودید قبض صادرکنم یعنی فقط یک قبض برای ۳۰ هزارتومان یا روی مالیاتهای سال جدید اضافه کنم ؟ اگرقبض برای ۳۰ تومان بزنم به چه عنوان و چگونه ثبت می شود چون نام پرسنلی ندارد.