سلام ببخشید من باید برای یه پرسنل ترک کار برج یک ولی یادم رفت برج ۳ که بازرسی انجام شد بازرس تاریخ ترک کارشو ۰۳/۰۱ رد کرد میخواستم بدونم که بعد از اعلام ترک کار توسط بازرس درصورتی که دیگه براش ترک کارو نزنم بازهم جریمه میشم یا اعلام ترک کار بارزس کافیه
با توجه به اینکه بازرس ترک کار پرسنل را در سیستم ثبت نموده دیگر نیازی به اعلام ترک کار در لیست بیمه نمی باشد .
حال با توجه به اینکه ترک کار پرسنل شما در فروردین بوده و بازرس ترک کار را در اول خرداد اعلام کرده بابت ماه اردیبهشت که پرسنل حضور نداشته بیمه در طی محاسبه مکانیزه بابت کارکرد اردیبهشت اعلام بدهی خواهد کرد .
شما می توانید به برگ بدهی اعلام شده اعتراض خود را ثبت نمایید و با ارائه مدارکی مانند تسویه حساب و تاریخ ترک کار پرسنل مزبور نسبت به اصلاح برگ جریمه بیمه اقدام نمایید .