1

با سلام. یک شخصی حقیقی مالک یک کارخانه تولیدی هست. الان این شخص در یک مکان دیگه ای و جدا از محل کارخانه شماره ۱ زمینی خریداری کرده و میخواد یک واحد تولیدی دیگه ای راه اندازی بکنه .  مبالغ پرداختی بابت خرید زمین و ساخت سوله و کل هزینه های ساخت از حسابهای کارخانه شماره ۱ پرداخت میشه ومنبع مالی تامین مخارجش از کارخانه شماره ۱ هستش.این شخصی میخواد سیستم حسابداری کارخانه شماره ۱ با سیستم حسابداری کارخانه شماره ۲ کلا جدا از هم باشه. لطفا راهنمایی کنید ثبت های حسابداری خرید زمین و هزینه های ساخت سوله و هزینه های اداری در چه سرفصلی باید ثبت بشه؟ ثبتهای حسابداری این سرمایه گذاری جدید چه در سیستم حسابداری کارخانه شماره ۱ و در کارخانه شماره ۲ چه جوری هستش؟ منون میشم راهنمایی کنید

Answered question