برای ثبت نام پرسنل واضافه نمودن پرسنل در لیست بیمه چه مدارکی مورد نیاز است؟
برای انجام این امر در صورتی که شرکت داری گد گارگاه بیمه می باشد پس از تکمیل فرم نام نویسی بیمه شخص بیمه شده یا نماینده شرکت با در دست داشتن مدارک شناسایی فرد به واحد نام نویسی شعبه مربوطه سازمان تامین اجتماعی مراجعه و مراحل نام نویسی را انجام می دهد .
پس از انجام نام نویسی و دریافت شکاره بیمه امکان ارسال لیست بیمه برای آن فرد مهیا می باشد .
در صورتی که فرد تازه وارد دارای شماره بیمه نیز باشد انجام مراحل ثبت نام نیز برای ایشان الزامی می باشد ولی آنچه که مهم است اینکه در انجام ثبت نام شماره بیمه شخص در تکمیل مدارک قید شده تا شماره بیمه جدیدی از طرف سازمان تامین اجتماعی به ایشان تعلق نگیرد .
در صورتی که شرکت فاقد کد کارگاه باشد مقاله تشکیل پرونده بیمه برای کارگاه های تازه تاسیس را مطالعه بفرمایید .