۱- منظور از ردیف پیمان چی هستش؟
۲- به چه صورت میتوانیم حق بیمه پرسنل را در ردیف پیمان ارسال کنیم و این ردیف آیا دارای شرایط خاصی داره که بتونیم ازش استفاده کنیم
منظور از ردیف پیمان چی هستش؟
ردیف پیمان موضوع ماده 38 قانون تامین اجتماعی می باشد .
مطابق این ماده هنگامی که شرکتی مطابق قرارداد اموری را به شخص یا شرکتی محول می نماید می بایست از هر پرداخت حق بیمه آن را محاسبه و تا مادامی که طرف دوم مفاصا حساب اخذ نماید نزد خود نگه دارد .
حال برای اینکه طرف دوم قرارداد تشریفات مربوط به اخذ مفاصا حساب را انجام دهد بهتر است که در ابتدای قرارداد با مراجعه به تامین اجتماعی محل قرارداد ردیف پیمان اخذ نمایید .
همان طور که می دانید برای اینکه بتوانید لیست بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی ارسال نمایید می بایست به سازمان مراجعه و کد کارگاه دریافت نمایید حال ردیف پیمان نیز این قابلیت را به ما می دهد تا پرسنل خود را خارج از کد کارگاه شرکت و در محلی دیگر بیمه نماییم .
به چه صورت میتوانیم حق بیمه پرسنل را در ردیف پیمان ارسال کنیم و این ردیف آیا دارای شرایط خاصی داره که بتونیم ازش استفاده کنیم
بعد از انعقاد قرارداد با دریافت نامه ایی از کارفرما خطاب به تامین اجتماعی به همراه قرارداد منعقده از تامین اجتماعی محل قرارداد می توانید ردیف پیمان دریافت نمایید بعد از دریافت ردیف پیمان پرسنلی که در قرارداد مربوط به آن مشغول می باشند را از لیست اصلی شرکت خارج و در لیست بیمه ردیف پیمان ارسال نمایید .