با سلام . پرداختی که از بابت لیست بیمه انجام شده را در صفحه تامین اجتماعی پیدا نمیکنم پرینت بگیرم جهت بایگانی اسناد.
در سامانه تامین اجتماعی تنها امکان چاپ رسید پرداخت حق بیمه را دارید و سامانه رسید پرداخت وجه را در اختیار شما نمی گذارد .
حال در صورتی که در هنگام پرداخت وجه و در درگاه پرداخت اینترنتی نشانی ایمیل خود را وارد نمایید رسید پرداخت وجه از طرف بانک به ایمیل شما ارسال می شود و از آن می توانبد جهت بیاگانی استفاده نمایید .
بابت ماه های گذشته که رسید پرداخت وجه را دریافت نکرده اید هم در صورت نیاز می توانید با مراجعه به سوابق لیست های ارسالی از منوی کارفرمایان / ارسال لیست حق بیمه اقدام نمایید .
در سوابق لیست های ارسالی وضعیت پرداخت لیست های بیمه مشخص می باشد و با توجه به اینکه شما حق بیمه لیست های خود را پرداخت نموده اید وضعیت را پرداخت شده نمایش میدهد که از پرینت این صفحه می توانید به عنوان مدارک مثبه استفاده نمایید .
همچنین برای آشنایی با نحوه دریافت رسید پرداخت حق بیمه مطلب ذیل را مطالعه فرمایید :
نحوه پرداخت حق بیمه در سامانه جدید تامین اجتماعی