سلام وقتتون بخیر
یک شخص حسابدار زمانی که بخواد برای اولین بار در یک موسسه شروع به فعالیت بکنه(موسسه از قبل حسابداری داشته و حالا حسابدار جدید آورده)
باید چطوری کار رو شروع بکنه و چه حساب هایی رو چک بکنه؟
سلام وقت بخیر
تمامی اسناد،مدارک و… مربوط به شرکت که در حسابداری موجود هست باید تحویل گرفته شود مثل دفاتر، دسته چک ها، سفته های پرسنل، لرسال لیست بیمه پرسنل و اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درامد و ارائه گزارش خرید و فروش فصلی و بدهی و نقدینگی شرکت هم با اسناد مطابقت داده شود