8

سلام .. یک شرکت بازرگانی بدلیل اوضاع بد اقتصادی طی یک سال گذشته هیچ وارداتی نداشته و تمامی کارمندان هم تعدیل شدند و فقط اعضای هیئت مدیره که ۳نفر هستند ماندند..از طرفی هم بدلیل وجود تعهدات مربوط به سالهای قبل و یک سری مشکلات نمیتوانند شرکت را ببندند در طی این مدت هم تکالیف قانونی خود را انجام داده اند اعم از اظهارنامه ارزش افزوده و اظهارنامه عملکرد …با توجه به اینکه این عدم فعالیت ممکن است ادامه داشته باشد و قابل پیش بینی برای مدیران نیست ، آیا اعضای هیئت مدیره میتوانند بیمه خود را از شرکت دیگری ارسال کنند؟ … زیرا در این مدت یکساله بیمه اعضا از شرکت ارسال شده و مبلغ آن از حساب جاری شرکا پرداخت شده…از نظر مالیاتی مشکلی به وجود نمی آید؟

Edited question