31

سلام
شرکتی درپایان سال ۹۸ماشین آلات شستشوی مواداولیه شرکت را خریداری کرده.
هیئت مدیره شرکت ازدادن فاکتور تعلل کردند وفاکتور درپایان سال ۹۹بدست حسابدار رسیده

هیئت مدیره شرکت مبلغ مندرج درپرینت بانک را مبلغ خریدعنوان کرده اندکه خریداین دارائی درسال ۹۸سندزده شده است ولی بارجوع به فاکتور مشاهده گردیده که مبلغ مندرج درپرینت بانک سال ۹۸پیش پرداخت بوده ومابقی پول درسال ۹۹پرداخت گردیده است.دستگاه درسال ۹۹تحویل شرکت داده شده است.

نحوه ثبت وثبت اصلاح این فاکتور چگونه است؟

Edited question