1

نحوه محاسبه فروش خالص با خالص ارزش فروش مثل هم خواهد بود یا اینکه تفاوت دارد؟ اگر در نحوه محاسبه تفاوت وجود دارد ممنون میشم با مثال این مورد برای من تشریح کنید

در زمان تهیه صورتهای مالی آیا مواردی مثل کاهش ارزش دریافتنی ها یا کاهش ارزش موجودی کالا یا ذخیره برگشت کالا و… این قبیل موارد را باید در پایان سال و در دفاتر ، سند حسابداری آنها را ثبت کنیم یا اینکه تغییرات را میتونیم فقط در گزارشات صورتهای مالی اعمال کنیم و دیگه ثبت سند حسابداری در دفاتر انجام ندهیم؟

Edited question