1

در روش ادواری وقتی که محصولی به جهت فروش خریداری میشه و هزینه هایی از قبیل : هزینه حمل تا انبار و باربری از مبدا پرداخت میشه آیا میتونیم هزینه های پرداخت شده را طی یک سند به قیمت خرید اضافه کنیم و دیگه قیمت خرید و هزینه را جداگانه در سند تفکیک نکنیم و اسناد پرداخت شده هزینه را پیوست فاکتور خرید کنیم و همچنین در قسمت هزینه ها عمومی و اداری چیزی تحت معین هزینه حمل نوشته نشه ؟

اگر ۳ نفر با یکدیگر شریک بوده و یکی از شرکا علاوه بر کار شراکتی به صورت انفرادی مغازه ای هم داشته باشه  و بخواد معافیت معیشتی ماده ۱۰۱ در مغازه خودش استفاده کنه ، در این صورت برای شغلی که با ۲ نفر دیگه شریک است آیا امکان استفاده از ۲ معافیت شراکتی به دلیل اینکه یکی از شرکا از معافیت خودش به صورت کامل استفاده کرده وجود خواهد داشت؟

Answered question