سلام
وقت بخیر
برای پلمپ دفاتر چه مدارکی باید پست شوند؟
پلمب دفاتر معمولا از طرف مدیرعامل و یا شخصی که توسط هیئت مدیره به عنوان صاحب امضا شناخته می شود انجام می گردد.
در پایان عملیات پلمب در سایت اداره ثبت شرکت ها و پس از تایید نهایی دو رسید از طرف اداره ثبت شرکت ها برای ادامه عملیات پلمب صادر می شود
- اظهارنامه پلمب دفاتر تجاری
- رسید پذیرش اینترنتی پلمب دفاتر تجاری
برگه اظهارنامه حاوی مشخصات شرکت ، سال مالی دفاتر درخواست شده و شخصی است که درخواست پلمب دفاتر را ثبت کرده این برگه باید توسط شخص متقاضی پلمب دفاتر امضا شده وممهور به مهر شرکت گردد .
و برگه رسید پذیرش شامل اطلاعاتی در مورد مدارک لازم برای ارسال درخواست پلمب دفاتر و مراحلی که تا زمان دریافت دفاتر باید توسط متقاضی انجام گردد می باشد .
مدارکی که در زمان پست می بایست ارسال شود:
برگه اظهارنامه پلمب دفاتر ، کپی کارت ملی متقاضی پلمب وکپی آخرین آگهی شخص حقوقی
برگه رسید پذیرش روی پاکت مخصوص پلمب دفاتر چسبانده می شود .