در لیست بیمه دی ۱۴۰۰ می بایست ترک کار یک نفر از پرسنل را اعلام می کردم که متاسفنه فراموش کردم و الان که لیست بیمه اسفند را هم ارسال کرده ام متوجه شدم .
الان باید چه کاری انجام بدم ؟
ایا جریمه خواهیم شد ؟
عدم اعلام ترک کار در موعد مقرر برای شما ایجاد مشکل می نماید و در زمان رسیدگی مکانیزه به لیست های بیمه ارسالی شما توسط سازمان تامین اجتماعی برای فرد مد نظر کارکرد محاسبه شده و به شما اعلام بدهی می شود .
اولین اقدامی که می بایست انجام دهید این است که در اولین لیست ارسالی ترک کار فرد مد نظر را اعلام نمایید تا از محاسبه بدهی بیشتر جلوگیری نمایید .
همچنین در صورتی که در این مدت بازرس بیمه به شما مراجعه نمود تاریخ درست ترک کار فرد را به ایشان اعلام نمایید .
در آخر نیز بعد از اینکه بابت این شخص برای شما اعلام بدهی گردید در موعد مقرر به بدهی ایشان اعتراض نمایید و با تنظیم لایحه دفاعیه و در دست داشتن مدارکی مانند برگ تسویه حساب ، برگ اتمام قرارداد ، نامه استعفا نسبت به رفع تعرض اقدام نمایید .