رزومه من
ثبت نام | ورود

نرم افزار حسابداری صدگان

نرم افزار حسابداری صدگان

شرکت صدگان سامانه هوشمند یک شرکت سهامی خاص است که در اردیبهشت ۱۳۹۴ به ثبت رسیده است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه ی تولید و عرضه ی نرم افزارهای یکپارچه مالی و کسب و کار برای انواع شرکت های تولیدی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری فعالیت می کند.

برخی از ویژگی های نرم افزار حسابداری صدگان:

  • حسابداری ۶ سطحی با ۳ سطح تفصیل شناور
  • درج اتوماتیک کدینگ جامع پیشنهادی
  • گزارشات قانونی ارزش افزوده و معاملات فصلی
  • ورودی و خروجی اسناد حسابداری از طریق فایل Excel
  • گزارشات مقایسه ای ماهانه و سالانه
  • پنل مدیریتی پایش عملیات
  • امکان طراحی گزارشات سیستم با ابزار پیشرفته Stimulsoft

نرم افزار حسابداری

رویدادهای مالی را در نرم افزار حسابداری صدگان به سادگی ثبت کنید. تمام امکانات لازم برای ثبت دقیق و ساده ی اسناد حسابداری برای شما فراهم شده است. صدگان در نسخه Plus تا ۶ سطح کدینگ حسابها را در اختیار شما قرار می دهد. هر ۳ سطح تفصیلی در نسخه Plus صدگان یونیک و شناور هستند و شما را در طراحی یک کدینگ پیشرفته و دلخواه یاری میرساند.

در صدگان به راحتی اسناد را کپی نموده و یا آنها را ترکیب نمایید. با کلیدهای میانبر نرم افزار امکان کپی سلول و سطر فراهم شده است تا سرعت شما را در ثبت اسناد حسابداری روزانه افزایش دهد. امکان دسترسی به اسناد فروش و انبار و مدیریت نقدینگی از داخل سند حسابداری وجود دارد تا به راحتی هر چه بیشتر کنترل های لازم را انجام دهید. مشاهده لیست اسناد حسابداری نیز تنها با یک کلیک فراهم شده است.

کدینگ حساب ها

کدینگ حسابها در سیستم صدگان تا ۶ سطح قابل تعریف است. سطوح حسابها شامل  گروه، کل، معین، تفصیل ۱ و تفصیل ۲ و تفصیل ۳ می باشند. در صورتیکه ویزگی Plus (حسابداری ۶ سطحی) خریداری نشده باشد سطوح حسابداری ۴ سطحی در دسترس خواهد بود و فقط تفصیل ۱ قابل استفاده می باشد.

سطوح تفصیلی در سیستم صدگان شناور هستند. تفصیلی ها در قالب گروه های تفصیلی دسته بندی می شوند و حسابهای معین با گروه های تفصیلی توسط کاربر مرتبط می شوند. همچنین امکان استفاده از کدینگ پیشنهادی صدگان وجود دارد که با یک کلیک در سیستم ایجاد می شود. شما قادر خواهید بود کدینگ ایجاد شده را ویرایش یا حذف نموده و کد حساب مورد نیاز خود را به آنها اضافه نمایید.

با استفاده از کدینگ ۶ سطحی در صدگان، امکان استخراج گزارشات متنوعی در صدگان برای شما فراهم می شود.

کدینگ حسابداری نرم افزار صدگان

دوره مالی و شماره گذاری اسناد

در صدگان تعریف دوره مالی جدید بسیار ساده است و نیازی به عملیات پشتیبانی ندارد. همچنین کاربر می تواند به ازای هر دوره مالی، روش شماره گذاری اسناد در سیستم های حسابداری، مدیریت نقدینگی، انبار و فروش را تعیین نماید. یکی از مزایای مهم سیستم صدگان این است که دوره های مالی به صورت متمرکز در یک دیتابیس ایجاد می شوند بنابراین قابلیت مقایسه دوره های مالی مختلف برای حسابدار امکان پذیر می شود. همچنین برای استخراج گزارش مربوط به دوره های مالی گذشته، کاربر نیازی به تغییر دوره مالی در سیستم ندارد و می تواند گزارشات مربوط به دوره های مالی گذشته را در دوره مالی جاری اخذ نماید.


تایید اسناد حسابداری

در سند حسابداری سیستم صدگان، امکان تایید سند حسابداری توسط شخص بررسی کننده سند وجود دارد. تایید سند حسابداری حکم امضای سند را دارد بنابراین سند حسابداری پس از تایید قابل ویرایش نخواهد بود مگر اینکه شخص دارای مجوز، سند را از وضعیت تایید خارج نماید. این امکان با قابلیت قطعی کردن اسناد حسابداری متفاوت است بطوریکه شما می توانید از میان اسناد حسابداری آنهایی را که مایل هستید تایید نمایید. یکی از مزیت های تایید اسناد این است که به راحتی متوجه خواهید شد کدام اسناد هنوز بررسی نشده اند و نیاز به بررسی و تایید دارند. همچنین پس از تایید یک سند، شما دیگر نگران ویرایش یا حذف تصادفی سند توسط سایر کاربران و یا حتی خود نخواهید بود.

امکان “تایید” گروهی و همچنین “برگشت از تایید” به صورت گروهی در قسمت لیست اسناد برای کاربر فراهم شده است.

ارسال به و دریافت از فایل Excel

در سیستم حسابداری صدگان شما می توانید اسناد حسابداری مورد نظر خود را به فایل Excel ارسال نمایید و یا آنها را از فایل Excel دریافت نمایید. امکان ارسال به و دریافت از فایل اکسل به صورت گروهی نیز وجود دارد.

گزارش پایش حسابها

گزارش “پایش حسابها” در صدگان یک گزارش مبتنی بر فرم است و به شما کمک می کند با سرعت بیشتری به مرور حسابها بپردازید و عملیات مالی خود را سریع تر و دقیق تر ردیابی نمایید. این گزارش برای هر دو گروه کاربران عملیاتی و مدیران شرکتها بسیار مناسب است و در حال حاضر بیشترین استفاده را در میان سایر گزارشات حسابداری به خود اختصاص داده است.

در پایش حسابها امکان گزارش گیری از سطوح مختلف کدینگ حسابها و پیمایش بین آنها وجود دارد. مثلا شما می توانید سطح حساب معین را انتخاب نموده و سپس یا فیلتر یک حساب معین، حسابهای تفصیلی مرتبط با آن را در سطح تفصیل مثلا تفصیل ۲ مشاهده نمایید و یا از سطوح پایینتر مثلا تفصیلی شروع کنید و به سمت حسابهای کل و معین پیمایش نمایید.

در این گزارش شما محدود به گزارشگیری در دوره مالی جاری نیستید و امکان انتخاب تاریخ شروع بازه گزارش از سالها پیش بدون تغییر دوره مالی سیستم وجود دارد. مثلا ممکن است شما مایل باشید اطلاعات مالی چند دوره مالی را به عنوان یک دوره در نظر بگیرید و یکجا گزارش گیری نمایید. همچنین در سطح گردش حسابها، می توانید اسناد حسابداری یا انبار و فروش و … را که با یک رکورد در گردش حساب مرتبط هستند، در یک صفحه جدا باز نموده و آن را ویرایش کنید.

از دیگر امکانات پایش حسابها، می توان به وجود فیلترهای متنوع و پیشرفته، قابلیت ارسال گزارش به اکسل، انتخاب یا حذف ستونها، نمایش گزارش به صورت گروهبندی شده و … اشاره نمود.

صورتحساب جامع

صورتحساب جامع در سیستم حسابداری صدگان به شما کمک می کند گردش حساب مشتریان و تامین کنندگان خود را تهیه نمایید. این گزارش به طور کامل به سیستم حسابداری وابسته نیست و از سایر سیستمها نیز اطلاعات گزارش را استخراج می کند. به عنوان مثال اگر یک فاکتور فروش برای مشتری صادر کرده باشید اما سند حسابداری آن را به هر دلیل ارسال نکرده یا برای پاره ای اصلاحات موقتا حذف کرده باشید، صورتحساب جامع مانده حساب مشتری را به طور صحیح نشان می دهد چرا که اطلاعات گزدش حساب مشتری را از فاکتور فروش استخراج می کند و نه سند حسابداری آن. همین مزیت باعث می شود شرکتها با اطمینان بیشتری صورتحساب مشتریان و یا تامین کنندگان خود را صادر نمایند.

در صورتحساب جامع صدگان، امکان تهیه گزارش به صورت نقدی یا تعهدی وجود دارد (تعهدی یعنی اگر طرف حساب چک پرداخت کرده اما هنوز نقد نشده باز هم تسویه شده در نظر بگیرد) همچنین می توانید گزارش را به صورت “ریز” یا “تجمیعی” تهیه نمایید. با امکان گزارش ساز نیز می توانید صورتحساب را به هر شکلی که تمایل دارید طراحی نموده و برای مشتری ارسال کنید.

اظهارنامه ارزش افزوده

با اظهارنامه ارزش افزوده صدگان، این گزارش معروف و کاربردی را با سرعت و دقیقا مطابق فرمت اداره دارایی تهیه نمایید. پیش نیاز تهیه این گزارش، وجود سیستم های انبار و فروش صدگان است. این گزارش بر اساس اطلاعات فاکتورهای خرید و رسیدهای انبار و فاکتورهای فروش و نیز فاکتورهای برگشتی تهیه می شود. در نرم افزار صدگان گزارشات مکمل سریع و مناسبی برای راستی آزمایی و صحت مبالغ گزارش ارزش افزوده وجود دارد. با استفاده از اظهارنامه ارزش افزوده صدگان، با خیالی آسوده تر و صرف زمانی بسیار کمتر، این گزارش را تهیه خواهید نمود.

گزارش ارزش افزوده

معاملات فصلی ماده ۱۶۹

گزارش معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیاتهای مستقیم، یکی از مهمترین گزارشات قانونی است که شرکتها موظف هستند هر سه ماه به طور منظم آن را تهیه نموده و به سازمان امورمالیاتی کشور ارائه نمایند. در صورتیکه از نرم افزارهای حسابداری و انبار و فروش صدگان استفاده می کنید، می توانید گزارش خرید و فروش ۳ ماهه مذکور را به سادگی تهیه نموده و خروجی فایل TTMS را نیز به صورت اتوماتیک اخذ نمایید. سیستم صدگان کنترل های لازم را در زمان تهیه گزارش اعمال می کند تا بتوانید بدون خطا اطلاعات فایل مذکور را انتقال دهید.

پایش عملیات

پنل پایش عملیات سیستم به شما کمک می کند کنترل و نظارت جامعی بر کل عملیات مالی شرکت داشته باشید. با اطلاعاتی که از این پنل به دست می آورید متوجه خواهید شد چه عملیاتی در واحد مالی با تاخیر انجام شده است و یا کدام موارد نیاز به پیگیری و اصلاح دارند. به عنوان مثال در بخش اول پنل شما متوجه خواهید شد برای کدام عملیات مالی اسناد حسابداری صادر نشده اند. در قسمتهای بعدی اطلاعاتی از سیستم های نقدینگی و انبار و فروش به دست خواهید آورد. مثلا برای کدام رسیدهای انبار مبلغ ثبت نشده است. یا برای کدام حواله های انبار از نوع فروش، فاکتور فروش صادر نشده است و یا کدام یک از فاکتورهای فروش، حواله انبار ندارند. همچنین اطلاعات مفیدی از سیستم نقدینگی به دست خواهید آورد مثلا چه مقدار اسناد دریافتنی و یا پرداختنی در تاریخ روز یا تا فردا سررسید خواهند شد. همه این موارد قابل مشاهده با جزئیات هستند و با دبل کلیک بر روی جزئیات، به اسناد مربوطه هدایت خواهید شد.

بسیاری از مدیران مالی روزانه و به دفعات از پنل پایش عملیات صدگان برای کنترل امور مالی خود استفاده می کنند چرا که این پنل آنها را از تهیه گزارشات متعدد بی نیاز کرده و سرعت ایشان را برای به روز رسانی سیستم مالی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

صدور سند کل

برای تهیه گزارش دفاتر روزنامه و کل، سیستم صدگان مجهز به امکان بسیار کاربردی  “صدور سند کل” می باشد. با این ابزار شما قادر هستید در محیطی جدا از اسناد حسابداری روزانه خود، نسبت به صدور اتوماتیک اسناد کل به صورت تجمیعی روزانه یا ماهانه اقدام نمایید. ممکن است شما نرم افزار را به سازمان امور مالیاتی معرفی نموده باشید در این صورت می توانید اسناد کل را به صورت ماهانه صادر نمایید و اگر غیر از این است می توانید اسناد کل را به صورت روزانه صادر کنید.

گزارش دفتر روزنامه

پس از صدور اسناد کل، شما می توانید گزارش دفاتر روزنامه و کل را به شکلی منحصر به فرد استخراج نمایید. گزارش دفاتر روزنامه و کل صدگان به شما کمک می کنند دفاتر قانونی را با سرعت و دقت بیشتر و اشتباهات کمتر ثبت نمایید. این امکان به شرکتهای ارائه دهنده خدمات حسابداری و مالی نیز کمک می کند بهای تمام شده خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهند چرا که نوشتن دفاتر قانونی شرکتهای طرف قرارداد، نیاز به تخصیص زمان قابل توجهی دارد.

دفتر کل

بستن حسابها

عملیات بستن حسابهای پایان سال در سیستم صدگان اتوماتیک است و نیاز به پشتیبانی صدگان ندارد. با استفاده از فرم بستن حسابها، صدور اسناد بستن حسابهای موقت (سود و زیانی) و بستن حسابهای دائم (سند اختتامیه) تا آخرین سطوح تفصیلی را به سیستم حسابداری صدگان بسپارید. امکان صدور اتوماتیک سند افتتاحیه سال بعد نیز در سیستم وجود دارد.

نرم افزار مدیریت نقدینگی

با نرم افزار مدیریت نقدینگی صدگان، کنترل منابع وجوه نقد سازمان خود را در دست بگیرید. شما می توانید دریافت چک و سفته، وجوه نقد و فیش واریزی به بانک را در قالب یک برگه دریافت ثبت نمایید. همچنین می توانید پرداخت چک، وجه نقد و یا برداشت از بانک را در قالب یک برگه پرداخت ثبت کنید. شما می توانید چکهای دریافتی از مشتریان را به اشخاص ثالث پرداخت نمایید. انواع عملیات چک های دریافتی از جمله واگذار به بانک، وصول، واخواست، نقد به بانک و نقد به صندوق و استرداد چک را به سادگی انجام دهید. همچنین انواع عملیات چک های پرداختی مانند پاس کردن چک و استرداد و ابطال چک را در سیستم ثبت نمایید.

همچنین می توانید با دریافت صورتحساب بانک از طریق فایل excel، نسبت به تهیه صورت مغایرت بانکی اتوماتیک اقدام نمایید.

عملیات دریافت

عملیات دریافت فرمی واحد است که به وسیله آن انواع دریافت از یک طرف حساب را می توان در آن ثبت نمود. به عنوان مثال برای دریافت همزمان “وجه نقد” و “چک” و “فیش واریزی به بانک” از یک شخص، لازم نیست آنها را در چند فرم مجزا ثبت نمود بلکه همگی در یک فرم واحد ثبت شده و رسید دریافت آن نیز پرینت می شود.

همچنین در این فرم امکان ارتباط وجوه دریافتی به اسناد فروش وجود دارد. بدین معنی که شما می توانید تعیین کنید چه مبلغی از وجوه دریافت شده مربوط به کدام فاکتور فروش است. در این صورت همواره می توانید گزارشی از وضعیت تسویه فاکتورها در اختیار داشته باشید.

در این فرم امکان مشاهده پیش نمایش سند حسابداری نیز وجود دارد تا بتوانید قبل از صدور سند حسابداری آن را بررسی نموده و در صورت لزوم تغییرات لازم را اعمال کنید. در صورت لزوم شما می توانید از قسمت لیست دریافتها، اسناد حسابداری مورد نظر خود را به صورت تجمیعی در یک سند حسابداری صادر نمایید.

عملیات پرداخت

شبیه به عملیات دریافت، عملیات پرداخت فرمی واحد است که به وسیله آن انواع پرداخت به یک طرف حساب را می توان در آن ثبت نمود. به عنوان مثال برای پرداخت همزمان “وجه نقد” و “چک” و “برداشت از بانک” به یک شخص، لازم نیست آنها را در چند فرم مجزا ثبت نمود بلکه همگی در یک فرم واحد ثبت شده و رسید پرداخت آن نیز پرینت می شود.

همچنین در این فرم امکان ارتباط وجوه پرداختی به اسناد خرید و رسید انبار وجود دارد. بدین معنی که شما می توانید تعیین کنید چه مبلغی از وجوه پرداخت شده مربوط به کدام فاکتور خرید یا رسید انبار است. در این صورت همواره می توانید گزارشی از وضعیت تسویه فاکتورها در اختیار داشته باشید.

در این فرم امکان مشاهده پیش نمایش سند حسابداری نیز وجود دارد تا بتوانید قبل از صدور سند حسابداری آن را بررسی نموده و در صورت لزوم تغییرات لازم را اعمال کنید. در صورت لزوم شما می توانید از قسمت لیست پرداختها، اسناد حسابداری مورد نظر خود را به صورت تجمیعی در یک سند حسابداری صادر نمایید.

عملیات چک

در سیستم صدگان، کلیه عملیات قابل انتظار بر روی چکهای دریافتی و پرداختی، در قالب فرم “عملیات چک” متمرکز شده است تا عملیات مختلف بر روی چک، ساده تر و راحت تر انجام پذیرد. در فرم عملیات چک انواع اقدامات از قبیل واگذار به بانک، وصول چک، واخواست چک، تبدیل به نقد و واریز به بانک، تبدیل به نقد و واریز به صندوق، واخواست چک دریافتی، استرداد چک دریافتی، پاس کردن چک مدت دار، استرداد چک پرداختی، استرداد چک خرج شده و ابطال چک در دسترس شما قرار دارد.

همچنین شما می توانید قبل از صدور سند حسابداری، پیش نمایش سند حسابداری را مشاهده نموده و در صورت نیاز آن را تغییر دهید و یا سند مرکب صادر نمایید. همچنین امکان صدور سند حسابداری تجمیعی در سیستم مدیریت نقدینگی صدگان وجود دارد.

مغایرت بانکی

شما می توانید در سیستم صدگان، مغایرت بانکی را اتوماتیک تهیه نمایید. این سیستم امکان دریافت صورتحساب بانک را در قالب فایل اکسل دارد. پس از دریافت صورتحساب بانک از فایل اکسل، با استفاده از فرم مغایرت بانکی، مغایرت بین صورتحساب بانک و گردش عملیات سیستم توسط سیستم قابل استخراج است. سیستم اقلام مذکور را از نظر مبلغ، شماره و تاریخ بررسی نموده و اقلام غیر یکسان را تشخیص می دهد. شما می توانید به روش دستی نیز اقلام را پاس کنید. در نهایت می توانید پرینت مغایرت بانکی مدل ترازنامه ای را از گزارشات سیستم تهیه نمایید.

گزارشات نقدینگی

در سیستم مدیریت نقدینگی گزارشات متنوعی وجود دارد. پایش نقدینگی امکان مرور و پایش سریع بانکها، صندوق، اسناد دریافتنی و پرداختنی را برای شما فراهم می سازد. در سایر گزارشات نقدینگی، خلاصه وضعیت نقدینگی، گزارش جامع نقدینگی، آنالیز اسناد دریافتنی و پرداختنی ۱۲ ماهه (ماهانه ساده و انباشته)، نمودار و ماتریس اسناد دریافتنی و پرداختنی و … در دسترس شماست. همچنین با استفاده از ابزار گزارش ساز Stimulsoft امکان تهیه گزارشات بیشتر بر اساس نیاز سازمان شما وجود دارد.

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار صدگان برای شرکتهای تولیدی و بازرگانی طراحی شده است. شما می توانید روش های شماره گذاری کالاها را بر اساس گروهبندی مورد نظر خود تنظیم نمایید. گروه های کالا را تا ۵ سطح به کالاها تخصیص دهید. تا دو واحد سنجش برای کالاها در نظر بگیرید. انباردار تعریف کرده و سطح دسترسی تخصیص دهید. انواع رسیدهای انبار و یا حواله انبار را ثبت نمایید. در هر زمان انبارگردانی نموده و اسناد کسری و اضافی انبار را به صورت اتوماتیک درج نمایید. با استفاده از گزارش پایش انبار، کنترل کاملی بر موجودی و گردش کالاها و وضعیت تامین کنندگان خود داشته باشید.

کالا و خدمات

در سیستم انبار صدگان شما می توانید کالاها و خدماتی را که در شرکت مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف کنید. می توانید برای کالاها و خدمات، گروه شماره گذاری تعریف نموده و روش شماره گذاری مورد نظر خود را اعمال نمایید. برای هر کالا یا خدمت می توانید ۲ واحد سنجش تعریف کنید و بر اساس آنها گزارش بگیرید. علاوه بر تعیین طبقات کالا، شما می توانید تا ۵ سطح گروهبندی کالا-انبار و همچنین گروهبندی کالا-فروش را  به هر کالا/خدمت تخصیص دهید و بر اساس این گروهبندی ها نیز انواع گزارش را تهیه نمایید.

با تعیین حداقل موجودی و حداکثر موجودی و نقطه تجدید سفارش برای هر کالا، می توانید کنترل بهتری بر میزان موجودی کالاها در انبار داشته باشید و همواره مقداری بهینه در انبار نگهداری نموده، به موقع کالاها را برای خرید سفارش داده و از هزینه های اضافی ناشی از کسری موجودی مورد نیاز و یا دپوی بی مورد آنها جلوگیری نمایید.

شما می توانید مشخص کنید کالاها در چه انبارهایی مجاز هستند گردش داشته باشند و اینکه نرخ مالیات و ارزش افزوده هر کدام را مشخص نمایید.

رسید انبار

سیستم انبار صدگان برای انواع شرکتها از جمله تولیدی و بازرگانی طراحی شده است بنابراین انواع مختلف رسید و حواله را در بر می گیرد. در مورد رسید انبار شما می توانید از انواع خرید داخلی، خرید خارجی (واردات)، دریافت از تولید (به منظور دریافت محصول از خط تولید) و دریافت از پروژه (مثلا دریافت نیم ساخته برون سپاری شده برای تبدیل) و دریافت امانی استفاده نمایید.

گزینه ی “درج سریع اقلام” پنل ساده تری را برای درج اطلاعات رسید انبار در اختیار شما قرار می دهد تا با سرعت بیشتری رسید انبار را ثبت نمایید. همچنین امکان تغییر معین های بستانکار پیش فرض وجود دارد تا سند حسابداری رسید انبار مطابق خواسته شما صادر گردد.

مخارج ثبت سفارشات خارجی

اگر شرکتی هستید که واردات کالا یکی از فعالیتهای شماست، در سیستم انبار صدگان امکان ثبت مخارج سفارشات خارجی و اضافه شدن مخارج مذکور به بهای تمام شده کالای خریداری شده وجود دارد. کافیست در اطلاعات پایه سیستم، مخارج مذکور از جمله بیمه سفارشات، هزینه های گمرکی و … را تعریف نموده و در قسمت عوامل افزاینده ی رسید انبار، عوامل مذکور را به همراه مبلغ آن درج نمایید. سیستم جمع عوامل را به بهای تمام شده کالا اضافه نموده و در سند حسابداری نیز لحاظ می شود. با این امکان، شرکتهایی که در زمینه واردات کالا فعالیت می کنند می توانند هزینه های کالاهای وارداتی را دقیق تر کنترل نموده و گزارشات مفیدی را تهیه کنند.

حواله انبار

در سیستم صدگان انواع حواله های انبار (خروجی کالا از انبار) متناسب با نیاز شما پشتیبانی می شود که شامل حواله فروش (کالای تحویلی به مشتری)، حواله مصرف (کالاهای مصرف شده یا هزینه شده در شرکت)، ارسال به تولید (ارسال مواد اولیه به خط تولید)، ارسال امانی و ارسال به پروژه می باشد.

همچنین شما می توانید حواله های از نوع فروش را بر مبنای پیش فاکتور یا فاکتور فروشی که قبلا ثبت شده، صادر نمایید. در این حالت نیازی به درج مجدد اطلاعات حواله ندارید.

در صورتیکه برای تولید محصولات خود از فرمول تولید صدگان استفاده می نمایید، می توانید حواله ارسال به تولید را بر مبنای فرمول تولید صادر نمایید و سیستم نوع و مقدار مواد اولیه ای را که برای تولید مقدار مشخصی محصول لازم است، به شما پیشنهاد می دهد.

حواله سیستم حسابداری صدگان

قیمت گذاری اسناد انبار

اسناد خروجی انبار به روش قیمت میانگین موزون به صورت اتوماتیک قیمت گذاری می شوند. در صدگان قیمت گذاری اسناد انبار در سطح طبقه کالا انجام می شود. پس از قیمت گذاری، امکان صدور اسناد حسابداری اسناد قیمت گذاری شده وجود دارد. شما می توانید در صورت لزوم نسبت به حذف قیمت گذاری محاسبه شده اقدام نموده و پس از اصلاحات لازم، مجددا عملیات قیمت گذاری را انجام دهید. سیستم صدگان همواره تاریخچه قیمت گذاری اسناد را به همراه آخرین تاریخ قابل قیمت گذاری نمایش می دهد تا کنترل بهتری بر قیمت گذاری طبقات کالای شرکت داشته باشید.

انبارگردانی

انبارگردانی در سیستم صدگان در هر زمان از سال امکان پذیر است و شما می توانید در طی یک دوره مالی به دفعات عملیات انبارگردانی را درسیستم اجرا کنید. انبارگردانی در سیستم صدگان در چهار گام انتخاب کالا، صدور تگ، شمارش کالا و صدور اسناد انبارگردانی انجام می شود. در سیستم امکان انتخاب فقط بخشی از کالاها برای صدور تگ به انتخاب شما وجود دارد.

نرم افزار مدیریت فروش

نرم افزار فروش صدگان به شما کمک می کند وضعیت فروش و درآمدهای شرکت را بهتر و ساده تر بررسی نمایید. امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش و برگشت از فروش برای شما وجود دارد. شما می توانید سناریوهای متفاوت فروش را در سیستم پیاده سازی نمایید مثلا سناریوی پیش فاکتور ← فاکتور فروش ← حواله انبار و یا پیش فاکتور ← حواله انبار ← فاکتور فروش و … . امکان تعریف انواع مدل فروش در سیستم وجود دارد و شما می توانید تنظیمات متفاوتی برای هر مدل فروش در نظر بگیرید. در هر مدل فروش پاسخ به این سوالها قابل تنظیم است: آیا فروش داخلی است یا صادراتی، آیا بازاریاب دارد یا خیر، آیا بازاریاب با مشتری ارتباط دارد یا خیر، آیا اطلاعات قیمت از لیست قیمت استخراج شود یا درصدی از سود کالا، چه کاربرانی به هر مدل فروش دسترسی دارند، چه معین ها و تفصیلی هایی برای هر مدل فروش استفاده می شوند و … . همچنین گزارشات جدولی و نموداری متنوعی برای مشتریان صدگان ارائه شده است.

مدل های فروش

ممکن است در شرکت شما درآمدها و فروش های کالا و خدمات با ماهیت های مختلف و دسته بندی های متفاوت وجود داشته باشد. در این صورت سیستم صدگان به شما کمک می کند با تعریف مدل های فروش مختلف و تنظیم آنها بر اساس نیاز خود، عملیات فروش شرکت را ساماندهی کرده و به گزارشات بهتری نیز دسترسی پیدا کنید. برخی از تنظیماتی که در هر مدل فروش می توانید انجام دهید شامل موارد زیر است:

  • مدل فروش داخلی است یا صادراتی؟
  • بازاریاب دارد یا خیر؟
  • آیا مشتری با بازاریاب مرتبط است؟
  • سند حسابداری بر مبنای مشتری صادر می شود یا بازاریاب؟
  • نرخ فروشی که در فاکتور فروش اعمال می شود دستی است یا بر اساس اعلامیه قیمت یا درصد سود کالا و یا آخرین نرخ فروش به مشتری؟
  • معین حسابهای دریافتنی و معین های فروش، برگشت از فروش، تخفیف فروش و اضافات فروش به ازای هر مدل قابل تنظیم است.
  • می توانید هر مدل فروش را به کاربران دلخواه خود دسترسی دهید

فروش سیستم حسابداری صدگان

پیش فاکتور

در پیش فاکتور صدگان می توانید مدل فروش تعیین کنید، تاریخ اعتبار داده و مشتری مورد نظر را انتخاب نمایید. با استفاده از گزینه ی درج سریع اقلام، می توانید با سرعت بیشتری اطلاعات اقلام پیش فاکتور را درج نمایید. محل تحویل کالا و توضیحات نیز از جمله مواردی هستند که می توانید استفاده نمایید. اگر پیش فاکتور منجر به فروش شد، می توانید پیش فاکتور را تایید کنید و سپس فاکتور فروش را بر مبنای پیش فاکتور ثبت نمایید تا از درج مجدد اطلاعات بی نیاز شوید. همچنین در لیست پیش فاکتورها متوجه خواهید شد که کدام پیش فاکتورها منجر به فروش شده و کدام موارد بدون استفاده مانده اند

فاکتور فروش

فاکتور فروش را می توانید به صورت مستقیم از سیستم صادر کنید و یا آن را بر اساس سناریوی فروش مناسب شرکت خود ثبت نمایید. شما می توانید فاکتور فروش را بسته به روش مناسب خود،  بر مبنای پیش فاکتور و یا بر مبنای حواله انبار ثبت نمایید. محل تحویل کالا به مشتری نیز قابل تنظیم است.

تایید فاکتور فروش، تخفیفات گروهی اقلام فاکتور، ابطال فاکتور، ویرایش پیش نمایش سند حسابداری و … نیز در اختیار کاربر است. امکان صدور حواله انبار امستقیما پس از صدور فاکتور فروش وجود دارد. همچنین انواع گزارشات پیش فرض برای پرینت فاکتور در دسترس است که با استفاده از ابزار گزارش ساز می توانید تغییرات مناسب سازمان خود را اعمال نمایید.

پایش فروش

پایش فروش یک گزارش مبتنی بر فرم است. با پایش فروش، ردیابی عملیات فروش در سطوح کالا، مشتری، گروه کالا، گروه مشتری، بازاریاب، مدل فروش و سطح اسناد فروش  میسر است. دارای سرعت بالایی است و در بیشتر موارد گزارشات مورد نیاز شما از همین گزارش تامین می شود. حرکت بین سطوح محدودیت ندارد. امکان دریافت گزارش بیش از یک دوره مالی وجود دارد و شما برای دریافت گزارشات مربوط به سالهای گذشته، نیازی به تغییر دوره مالی ندارید. فیلتر پیشرفته و خروجی به فایل Excel در همه ی سطوح گزارش پایش وجود دارد.

لیست قیمت محصولات

در سیستم صدگان شما می توانید لیست های قیمت متنوعی تعریف کنید و هر لیست قیمت را به اشخاص مورد نظر خود تخصیص دهید. امکان تعریف اعلامیه تخفیف نیز به همین شکل وجود دارد. هنگام ثبت فاکتور فروش، سیستم از اعلامیه قیمت و تخفیف استفاده می کند و نرخ را به صورت اتوماتیک به کالاها تخصیص می دهد. امکان تغییر قیمت توسط کاربر وجود دارد.

همچنین گزارشی مبتنی بر فرم در سیستم وجود دارد که به شما کمک می کند با سرعت بالایی مشخص کنید قیمت هر کالا برای یک شخص خاص چه مبلغی است. در لیست مذکور موجودی همان کالا به شما گزارش می شود تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد صدگان به شما کمک می کند اطلاعات پایه پرسنل را در سیستم درج نمایید. برای آنها قرارداد کار تعریف کنید. انواع وام را در سیستم تعریف نموده و اقساط ماهانه پرسنل را محاسبه نمایید. شما می توانید عوامل حقوق و دستمزد از جمله انواع مزایا و کسور و تعهدات کارفرما را در سیستم تعریف نموده و برای هر کدام فرمول مورد نظر خود را ایجاد نمایید. شما می توانید با تخصیص کارکنان به مراکز هزینه و پروژه، و صدور سند حسابداری، سهم هر مرکز هزینه و پروژه را از عوامل حقوق و دستمزد گزارش بگیرید. امکان اخذ گزارشات ماهانه لیست حقوقی، لیست بیمه، لیست پرداخت، فیش حقوق، فایل های بیمه و مالیات و بانک وجود دارد و علاوه بر این با ابزار گزارش ساز ساخت گزارشات متنوع مورد نیاز شما به سادگی امکان پذیر است. سیستم حقوق و دستمزد صدگان با ارائه امکانات متنوع به شما کمک می کند با خیالی آسوده تر حقوق پرسنل را محاسبه نموده و گزارشات قانونی را به موقع تهیه نمایید.

زیر سیستم مدیریت بازاریاب

زیر سیستم مدیریت بازاریاب صدگان به شما کمک می کند میزان فروش و عملکرد بازاریابان یا نمایندگان فروش خود را کنترل نمایید. برای آنها به صورت پلکانی بر اساس مبلغ یا حجم فروش فرمول محاسبه پورسانت تعریف نمایید و اسناد حسابداری آن را صادر نمایید.

زیر سیستم فاکتور خرید خدمات

با امکان فاکتور خرید خدمات، دیگر نیازی به تعریف کالا ندارید. شما می توانید کلیه خرید هایی که از نوع کالا نیستند را در فاکتور خرید خدمات تعریف نمایید و برای آنها به صورت اتوماتیک سند حسابداری صادر کنید. کلیه فاکتورهای خرید خدمات در گزارشات ارزش افزوده و معاملات فصلی لحاظ می شوند. همچنین راستی آزمایی گزارشات ارزش افزوده و معاملات فصلی شما راحتتر از قبل میسر است.

ارتباط با صدگان

آدرس: تهران، نبش یوسف آباد پنجاه و دوم، پلاک ۴۰۴، طبقه سوم،واحد ۱۰

تلفن:  ۰۲۱۸۸۰۶۷۱۹۷

پیامک و واتساپ: ۰۹۲۱۰۹۵۱۰۱۱

کدپستی: ۱۴۳۶۷۵۴۶۷۳

وبسایت : https://sadgan.com/

 

اشتراک گذاری این مطلب :
سوالات پیشنهادی
با سلام در مغازه عمده فروش اخیرا نرم افزار هلو گرفتیم  ولی چون گردش خرید و فروش بالاست وقت نمیشه […]
اکبری
امواج اصلاحی در امواج الیوت موج های شماره چند هستند؟ موج های اصلاحی شامل چند ریز موج هستن؟ ممنون
محمدامین احمدی
سلام أيتم هاي كه غير از پایه حقوق در محاسبه مبلغ اضافه کاری تاثیر دارند کدام موارد هستند ؟
احمد کمالیان
سلام وقت بخیر آیا خرید ارز بابت بهای اصل سفارش در ارسال ارزش افزوده در قسمت واردات باید ثبت بشه […]
محمد فتحی
مبنا و روش محاسبه عیدی چگونه میباشد
رعنا نوبخت
ویژگی های مدارک موید چیست و چه چیزی را تحت تاثیر قرار میدهد؟
whatsApp user
سلام  درسیتم ادواری بابت فروش  نقدی کالا  به کاظمی ثبت زیرا انجام دادم بانک بدهکار۱۰۰                            فروش بستانکار۱۰۰ اقای کاظمی […]
م.ع.ب
سلام در تیرماه ۱۴۰۲ به شرکت مسئولیت محدود ما برگه‌ای به نام «مطالبه جرائم موضوع ماده ۱۶۹ ق.م.م» ابلاغ شده […]
امید صادقی
طراحی و توسعه توسط ایران سایت
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com

نام کاربری و رمز خود را وارد کنید

یا    

Forgot your details?

Create Account