سلام وقتتون بخیر
ببخشید میخواستم بدونم عوارض کسب و پیشه و عوارض نوسازی و خدمات پسماندی که در آخر هر سال توسط شهرداری قبض صادر میشه و پرداخت میکنیم رو چجوری سند بزنیم درست تره؟
با تشکر از شما
حسین میم Selected answer as best
این قبیل موارد را در سایر هزینه های اداری ثبت می نماییم
کدینگ حسابداری پرداخت عوارض کسب و پیشه نوسازی و پسماند به صورت ذیل می باشد
گروه هزینه ها
کل هزینه های اداری و تشکیلاتی
معین سایر هزینه های اداری
تفصیل عوارض نوسازی و کسب و پیشه
بابت صدور سند حسابداری نیز به این شکل عمل می شود که در زمان پرداخت این قبوض حساب هزینه را بدهکار کرده و با توجه به منبع پرداخت که می تواند حساب بانک و یا تنخواه باشد آن را بستانکار می نماییم
حسین میم Selected answer as best