ببخشید این عیدی کارکنانی که ترک کار میشن هر ماهی که رفتن باید تو سامانه حقوق دارایی ثبت بشه یا پایان سال طبق یه لیست کلی
پرسنلی که در طی سال قرارداد آن ها به اتمام می رسد و یا به هر نحوی تسویه حساب می نمایند می بایست مزایای پایان کار ایشان را در لیست مالیات حقوق همان ماه به سازمان امور مالیاتی ارسال نمایید .
دقت نمایید که مزایای پایان کار را هم چنین در لیست بیمه تامین اجتماعی نیز اعلام فرمایید .
اصولا مزایای پایان کار شامل عیدی ، سنوات و بازخرید ایام مرخصی معاف از حق بیمه بوده و تحت عنوان مزایای غیر مشمول در لیست بیمه ارسال می گردد .
هم چنین عیدی و پاداش مشمول مالیات بر حقوق بوده و سنوات و باز خرید ایام مرخصی معاف از مالیات بر حقوق می باشد .