1

سلام

چند سوال از خدمت شما داشتم جناب مهر پویا در خصوص پرداخت های شرکت به کارکنان

۱- شرکت در نظر دارد ارزاق مناسبتی به جهت کمک به کارمندان از قبیل برنج ، گوشت و… به صورت فیزیکی تهیه و در اختیار کارکنان قرار بده . سند حسابداری این هزینه و کدینگ این ثبت به چه صورت میشه و آیا میبایست بابت این هزینه مالیات یا بیمه هم در ثبت خودمون داشته باشیم؟

۲- اگر شرکت قصد داشته باشه به هزینه خودش کارکنان بیمه تکمیلی کنه به چه صورت باید سند حسابداری پرداخت ماهیانه آن به شرکت بیمه ثبت بشه و آیا این مورد هم شامل بیمه و مالیات میشه؟

۳- پاداشهای دوره ای که شرکت پرداخت میکنه اگر بخواهیم از حساب جاری شرکا صورت بگیره ، اداره مالیات بابت اینکه این پرداختی از حساب شرکت صورت نگرفته و از جاری شرکا پرداخت شده به چه صورت محاسبه مالیاتی خواهد داشت و این مورد تحت چه عنوانی برآورد خواهد کرد

Answered question