1

ساعت کاری من به صورت ۲۰ ساعت در روز هستش و یک روز استراحت دارم. بعضی مواقع روز کاریم به جمعه هم میخوره که ۲ روز جمعه رفتم سر کار ، سوالی که از شما دارم بابت همین کار در روز جمعه هستش که حسابدار مجموعه به این صورت حساب کرده که خواستم از شما راهنمایی بگیرم:

مدیر حسابداری میگه ساعت موظفی از روزانه من اینطوری بدست میاد که ۴۴ تقسیم بر ۴ میکنه ( چون من ۴ روز در هفته میرم ) عدد به دست آمده میشه ۱۱ ، یعنی من ۱۱ ساعت موطف به کار هستم و مازاد بر اون میشه ساعت اضافه کاری

الان روز جمعه به گفته ایشون برای من ۱۱ ساعت موظفی با ۴۰ درصد محاسبه میکنن و ۹ ساعت دیگه اضافه کار لحاظ کردن که ۱.۴  ، یعنی برای ۲ روز جمعه من اینطوری محاسبه شده:

۲۲*۴۰% = ( موظفی بابت حضور در جمعه )

۱۸ * ۱.۴ ( بابت اضافه کار در جمعه )

آیا به نظر شما درست محاسبه شده؟

Edited question