1

مستاجر واحد تجاری به صورت یکجا مبلغ ۸۰ میلیون چکهای اجاره یکساله را پرداخت کرده و همچنین مبلغ ۲۵ میلیون هم بابت مالیات تکلیفی اجاره قرار شده که ایشون پرداخت کند. در ابتدا من این ثبت حسابداری در دفاتر ثبت کردم :

اسناد دریافتنی ۸۰ ( بد ) و پیش دریافت درآمد اجاره ۸۰ ( بس ) ، الان برای ماه آینده که میخوام سند تعدیل حساب پیش دریافت درآمد و هم چنین مالیات تکلیفی که مستاجر پرداخت کرده ثبت کنم چطوری باید سند بزنم؟

سند حسابداری مالیات تکلیفی که مستاجر پرداخت میکند خیلی برام مهمه که در دفاتر ثبت کنم .

ممنون میشم ثبت حسابداری صحیح شما بفرمایید

Answered question